Rád pomáhám odvážným lidem

s jejich zajímavými podniky

Kontaktujte mě

Správa sociálních sítí:

Stále je velmi časté, že pro majitele podniku je facebooková stránka něco jako nutné zlo. Takže si ji založí a jednou za měsíc , když si zrovna vzpomene, tam nahraje jednu fotku , na které je to první, co zrovna vidí (příklady, jak to nemá vypadat, dávám na svůj Instagram). Váš profil na sociálních sítích musí lidi hlavně bavit a musí tam najít obsah , který hledají. Fotka vašeho dítěte určitě není to, co hledají na stránce restaurace. Je důležitá nejen určitá pravidelnost , ale i styl psaní podle cílové kategorie hostů. Co zaujme mladé návštěvníky bistra, nebude fungovat pro luxusní restauraci. Vaše příspěvky musí být příjemné na čtení .
Nebojte, společně vaše návštěvníky zaujmeme.

Správa gastro průvodců:

Na otázku, kde mohou lidé hodnotit váš podnik , odpovídáte automaticky Facebook? To už dávno ale není pravda. Dle mých zkušeností je Facebook čím dál méně tím hlavním zdrojem recenzí. Pokud vás někdo vyhledá a zvažuje, jestli jít na večeři k vám, tak máte většinou jen jednu šanci ho rychle zaujmout. Důležité jsou recenze , ale nesmí se zapomínat i na aktuální informace , proč má zákazník přijít právě k vám. A tím nemyslím, že máte všude psát oblíbenou větu „Používáme čerstvé suroviny od lokálních dodavatelů“. Myslím tím jasné sdělení: Jakou máte právě speciální nabídku , co je u vás nového a v čem jste lepší než sousední restaurace .

Komunikace se zákazníky:

Internet a sociální sítě s sebou nesou nejen skvělou možnost reklamy, ale i starosti . S rozšířením sociálních síti dostal každý možnost napsat cokoliv o vašem podniku. Pro některé lidi je to i způsob jak si vybít zlost po špatném dni. Snažíte se dělat vše, jak nejlépe umíte, téměř nespíte a pak vám přijde hodnocení s jednou hvězdičkou. Znám majitele podniků, pro které tyto neopodstatněně negativní recenze byly psychicky tak těžké, že časem svůj podnik zavřeli . Často ještě před zavřením přistoupili na hru některých komentujících a nechali se zavléct do kola urážek a arogance . To se nikdy nesmí stát. Na kladné komentáře se reaguje snadno, ale i záporné nesmíte ignorovat . Velká část komentářů vám může ukázat problémy, na které byste se měli zaměřit. A co se týče těch chronických „nadáváčů“ - je důležité jim nedat prostor pro další konverzaci. Vaše odpověď by měla být převážně pro ostatní návštěvníky, aby pochopili situaci, že si za svým podnikem stojíte a že tato recenze není založená na opravdové zkušenosti.

Kontrola zaměstnanců:

Z vlastní zkušenosti vím, že může být rozdíl v chování obsluhy , když osobně sedím ve své restauraci a když odjedu . V tu chvíli se o případném problému dozvíte zřejmě až z hodnocení od hosta . Ne každá recenze ale musí hned znamenat, že je s personálem problém . Je velmi těžké odhadnout, zda se jedná o objektivní hodnocení. Je proto důležité vědět, zda můžete za svým personálem stát .
Jak to zjistit ? Máte možnost poslat na kontrolu svého známého, který vám vylíčí, jak jeho návštěva probíhala. Určitě dobrý způsob, jak mít přehled, ale ne vždy bude reakce známého objektivní. Někdo si návštěvu přilepší, někdo naopak bude chtít své funkce využít a bude zbytečně kritický . Čekal na objednání 15 minut a nikdo si ho nevšiml? Často je pravda jinde . Druhé řešení této situace je, že si spolu sedneme, sepíšeme, na co se zaměřit, a já pro vás zařídím nestrannou kontrolu , ze které vám předám podrobný popis celé návštěvy . Dostanete jasný přehled o tom, zda obsluha nabízela vhodně zboží, jestli poradila, nebo co personál dělal v průběhu kontroly. Vše budete mít ještě podloženo zvukovým záznamem . Po této kontrole budete vědět, zda můžete při odpovědi na recenze stát za svým personálem, a budete mít přehled o tom, co se děje ve vašem podniku , i když tam zrovna nejste.

Grafika a programování:

Co vidíte jako první, když hledáte podnik, kam chcete jít na jídlo? První výsledek bude zřejmě váš web a potom několik portálů, kde jste uveden. Je důležité tohoto prvního kontaktu využít a nejlépe hosta nenechat již hledat jiný podnik. Vždyť svůj podnik také udržujete čistý a máte za cíl, aby se hostům u vás líbilo. O to samé by jste se měli snažit nejen na vašich webových stránkách , ale na dalších odkazech , kde jste uvedeni. Dokáži vám zajistit i schopné grafiky, či fotografy , aby vaše prezentace, nebo jídelní lístky byly vždy perfektní .

Dodavatelé a partneři:

Za dobu, co podnikám v gastronomii, jsem měl možnost se seznámit s mnoha dodavateli a partnery . S řadou z nich jsem musel spolupráci ukončit, ale zároveň jsem našel plno těch, kteří by se dali nazvat výhrou v loterii . Takové dodavatele, co je nemusíte nahánět a kontrolovat každou dodávku zboží. Pomůžu vám při hledání anebo předám své kontakty.

Napište mi a probereme to